For more than 5 years, we have been developing applications using virtual reality – an amazing new medium allowing you to visualize the wildest and boldest ideas and concepts. With every new project, we can effectively push the boundaries of immersion, deepening the positive consumer experience with products, brands, and institutions that we work for.

Studio

Creation

Concepts of applications and scenarios of multimedia events

Production

3D modeling, programming of dedicated solutions

Consultations

Strategies for implementing VR solutions, employee training

CUTTING EDGE TECHNOLOGY

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w produkcji gier komputerowych oraz branży reklamowej, dzięki temu wiemy, jak projektować ekscytujące i angażujące użytkowników aplikacje oraz budować content oparty na grafice 3D. W naszych działania koncentrujemy się na realizacji aplikacji renderowanych w czasie rzeczywistym. W odróżnieniu od video 360 nasi odbiorcy są w stanie swobodnie zmieniać perspektywę z jakiej oglądają przedstawiane treści czyniąc tym samym każdą projekcję indywidualnym i unikatowym doświadczeniem. Tworzymy software na wszystkie czołowe platformy VR: Oculus Rift, Oculus Go, HTC Vive, Samsung Gear oraz Google Daydream.

STUDIO DEVELOPMENT

We became involved in virtual reality as early as in 2013 – even before the first consumer grade VR goggles hit the market. At the time, we created our first VR experience – a reconstruction of the interior of the USS Discovery space ship from the Kubrick’s “2001: A Space Odyssey”. It was developed using prototype VR goggles – Oculus Rift DK1. In 2015, we were the first in the world to create a commercial application that blends traditional arts with virtual reality. Today, we collaborate with business clients and institutions of culture and arts all over the world, creating dedicated applications, organizing events, conducting consultations, and implementing VR solutions in enterprises.