For more than 5 years, we have been developing applications using virtual reality – an amazing new medium allowing you to visualize the wildest and boldest ideas and concepts. With every new project, we can effectively push the boundaries of immersion, deepening the positive consumer experience with products, brands, and institutions that we work for.

Jan Kowalski

Prezes Zarządu

Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do wypełnienia tekstem próbnej książki. Pięć wieków później zaczął być używany przemyśle elektronicznym, pozostając praktycznie niezmienionym. Spopularyzował się w latach 60. XX w.

Janina Kowalska

Wice Prezes Zarządu

Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do wypełnienia tekstem próbnej książki. Pięć wieków później zaczął być używany przemyśle elektronicznym, pozostając praktycznie niezmienionym. Spopularyzował się w latach 60. XX w.

Maciej Roman

Account Manager

Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do wypełnienia tekstem próbnej książki. Pięć wieków później zaczął być używany przemyśle elektronicznym, pozostając praktycznie niezmienionym. Spopularyzował się w latach 60. XX w.

CUTTING EDGE TECHNOLOGY

We have several years of experience in game production and the advertising industry, which has taught us how to design exciting and compelling applications and build content based on 3D graphics. In our work, we concentrate on developing real-time rendered applications. As opposed to 360 video, our customers can seamlessly change the perspective from which they are viewing specific content, making each projection an individual and unique experience. We produce software for all the leading VR platforms: Oculus Rift, Oculus Go, HTC Vive, Samsung Gear, and Google Daydream.

STUDIO DEVELOPMENT

We became involved in virtual reality as early as in 2013 – even before the first consumer grade VR goggles hit the market. At the time, we created our first VR experience – a reconstruction of the interior of the USS Discovery space ship from the Kubrick’s “2001: A Space Odyssey”. It was developed using prototype VR goggles – Oculus Rift DK1. In 2015, we were the first in the world to create a commercial application that blends traditional arts with virtual reality. Today, we collaborate with business clients and institutions of culture and arts all over the world, creating dedicated applications, organizing events, conducting consultations, and implementing VR solutions in enterprises.

Write to us