Od ponad 5 lat tworzymy aplikacje z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości – niesamowitego nowego medium, pozwalającego zwizualizować nawet najśmielsze idee i koncepty. Każdy nowy projekt, pozwala nam skutecznie przesuwać granice immersji, pogłębiając pozytywne doświadczenia odbiorców z produktami, markami i instytucjami dla których pracujemy.

Jan Kowalski

Prezes Zarządu

Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do wypełnienia tekstem próbnej książki. Pięć wieków później zaczął być używany przemyśle elektronicznym, pozostając praktycznie niezmienionym. Spopularyzował się w latach 60. XX w.

Janina Kowalska

Wice Prezes Zarządu

Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do wypełnienia tekstem próbnej książki. Pięć wieków później zaczął być używany przemyśle elektronicznym, pozostając praktycznie niezmienionym. Spopularyzował się w latach 60. XX w.

Maciej Roman

Account Manager

Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do wypełnienia tekstem próbnej książki. Pięć wieków później zaczął być używany przemyśle elektronicznym, pozostając praktycznie niezmienionym. Spopularyzował się w latach 60. XX w.

NAJNOWSZE TECHNOLOGIE

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w produkcji gier komputerowych oraz branży reklamowej, dzięki temu wiemy, jak projektować ekscytujące i angażujące użytkowników aplikacje oraz budować content oparty na grafice 3D. W naszych działania koncentrujemy się na realizacji aplikacji renderowanych w czasie rzeczywistym. W odróżnieniu od video 360 nasi odbiorcy są w stanie swobodnie zmieniać perspektywę z jakiej oglądają przedstawiane treści czyniąc tym samym każdą projekcję indywidualnym i unikatowym doświadczeniem. Tworzymy software na wszystkie czołowe platformy VR: Oculus Rift, Oculus Go, HTC Vive, Samsung Gear oraz Google Daydream.

ROZWÓJ STUDIA

Z wirtualną rzeczywistością związaliśmy się już w 2013 zanim pojawiły się pierwsze komercyjnie dostępne gogle VR. Stworzyliśmy wówczas nasze pierwsze doświadczenie VR – rekonstrukcję wnętrz statku USS Discovery z filmu „Odyseja Kosmiczna 2001”. Realizacja ta powstawała jeszcze na prototypowych okularach VR Oculus Rift DK1. W 2015 roku jako pierwsi na świecie, stworzyliśmy komercyjną aplikację przenoszącą sztukę tradycyjną do wirtualnej rzeczywistości. Dziś współpracujemy z klientami biznesowymi oraz instytucjami kultury i sztuki na całym świecie, tworząc dedykowane aplikacje, organizując eventy, prowadząc konsultacje oraz wdrażając rozwiązania VR w przedsiębiorstwach.

Napisz do nas